ENTTEC S-PLAY DMX standalone recorder / player - Artnet - sACN - RS232 - DALI - POE
ENTTEC S-PLAY DMX Artnet tallennin - toistin Uusi huippu tuote kiinteään asennukseen esim arkkitehtuurivalaistus, kuntosali, liiketilat, showroom. Automatisoi valaistus täysin ja hallitse ilman rajoja. Tallenna esiohjelmoidut valotilanteet, hallitse trigger toiminnolla tilan muiden laitteiden kanssa esim PIR liikkeentunnistimet, seinäkytkimet tai muut vastaavat. Rajattomat mahdollisuudet!
Käyttämällä yhdessä esim Enttec Pixelator Minin kanssa, tai kahden Pixel Octon, Tritonin tai Pixel Portien kanssa saa 16 universumia käyttöön esim pixeliohjausta varten. Voit myös yhdistää Stormeja tai Datagate laajentaaksesi DMX ulostulojen määrää.
Vallankumouksellinen Smart Player vaivattomiin, ammattimaisiin valoesityksiin ja automatisoituihin projekteihin.
Kaikki projektit eivät vaadi paikan päällä olevaa valaistusoperaattoria reagoimaan reaaliajassa arvaamattomaan suorituskykyyn. Usein ihanteellinen valoesitys on itsenäinen: esiohjelmoitu ja asetettu toistamaan virheettömästi ennalta määrätyissä tapahtumissa, juuri silloin ja missä haluat sen.
Tervehdi S-PLAY:tä:
älykäs toistin valoesityksiin.
Yksinkertaisesti sanottuna ajattele sitä valojen videonauhurina – vain paljon enemmän, koska se voi laukaista myös muita kuin valaistustapahtumia.
Intuitiivisten, sisäänrakennettujen ohjaimien avulla voit tallentaa, muokata, ajoittaa ja soittaa vihjeitä, joten sinun ei tarvitse olla kokenut valaistussuunnittelija tai järjestelmäintegraattori loihtiaksesi upeita esityksiä S-PLAY:n avulla, mutta yleisösi luulee sinun olevan niin. Plug and play -esitystekniikka ei ole koskaan ennen näyttänyt näin hyvältä tai ollut näin helppo hallita.
Lukemattomilla sovelluksilla teatteri- tai viihdetapahtumista arkkitehtoniseen suunnitteluun ja älykkään kodin integraatioihin, S-PLAY on unelmakumppani kaikkiin automaatioprojekteihin.
Käytä Web-käyttöliittymää tai Taideveto-liipaisinta, jos haluat tallentaa jopa 16 EDMX universua joko SACN: n tai Artnetin kautta tai kaksi fyysistä univeraattia käyttäen S-PLAY: n takana DMX-portteja sen lisäksi, että muodostaa staattiset kohtaukset web-käyttöliittymän avulla.
Intuitiivisen aikajanaeditorin avulla voidaan yhdistää useita tallenteita ja kohtauksia ja lisätä liipaimia ja tapahtumia, jotta S-PLAY voidaan integroida minkä tahansa ohjausjärjestelmän ytimeen.
Toista useita esityksiä samanaikaisesti sisäisestä ajastimesta tai kun rakennusautomaatioohjelmisto (esim. Control4), iPad Apps, painetyynyt, liiketunnistimet, painopainikkeet ja paljon muuta käynnistävät ne reaaliajassa!
Miksi S-PLAY?
Tarvitseeko sinun suorittaa valoesitys, jossa on enemmän kuin kaksi DMX- tai LED-pikseliuniversumia jättämättä kannettavaa tietokonetta paikan päälle, jotta voit käyttää karttaohjelmistoa?
Valtava 16U toistotila sekä täydellinen joustavuus, jonka laukaisimet ja tapahtumat tarjoavat, S-PLAY vie asennuksesi tasolle, jota et koskaan tiennyt olevan mahdollista. Selvittääksesi miten, opastamme sinut läpi joitakin S-PLAY:n tärkeimmistä ominaisuuksista ja prosesseista.
Aloitetaan yksinkertaisella terminologialla, jota käytämme käytön helpottamiseksi kuvattaessa päätoimintoja:
CUE: Ohjelmasi perusrakennuspalikka – voi olla staattinen kohtaus tai dynaaminen tallenne.
TRIGGER: Ohjaa S-Playhin lähetettyjä ohjaustietoja, jotka mahdollistavat vihjeen/soittolistan aktivoinnin.
TAPAHTUMA: Ohjaa S-Playsta lähetettyjä tietoja , jotka mahdollistavat ulkoisen laitteen aktivoinnin.
SOITTOLISTA: Joukko vihjeitä, laukaisimia ja tapahtumia, jotka on tallennettu ryhmänä dynaamiselle aikajanalle.
Käyttöliittymä.
Vaikka S-PLAY:n kätevä LCD-valikko on täydellinen päätoimintojen käyttämiseen, varsinkin esityksen ollessa käynnissä, se on selainkäyttöliittymä, jossa pääset kokemaan S-PLAY:n täyden tehon ja monipuolisuuden sormiesi ulottuvilla.
Tallenna staattisia tai dynaamisia vihjeitä
Staattiset kohtaukset: Lisää tai joukkomääritä DMX-arvoja kanaville tai yksinkertaisesti tallenna ne DMX-lähteestä.
Dynaamiset tallennukset: Tallenna DMX-lähdettä käyttämällä viisinastaisia XLR-portteja tai Art-Net- tai sACN-tietoja verkkoportin kautta.
Aloita ja lopeta tallennus manuaalisesti (täydellinen yksinkertaisille, ei-silmukkasarjoille) tai määritä tarkasti käyttämällä etäliipaisuja S-PLAY:n verkkoselaimen kotisivulla (monimutkaisempia tai saumattomasti silmukoita ohjelmia varten).
SPLAY:n sisäiset ja irrotettavat tallennusvaihtoehdot mahdollistavat täydellisen joustavuuden uskomattoman monimutkaisten esitysten järjestämiseen. Tallenna nauhoitteesi S-PLAY:n vaikuttavalla 8 Gt:n sisäisellä muistilla tai laajenna tallennuskapasiteettiasi micro HCSD -kortilla laitteen etuosassa olevan kätevän paikan kautta.
ENTTEC suosittelee luokkaa 10 (vähimmäiskirjoitusnopeus 10 Mt/s tai suurempi) parhaan suorituskyvyn saavuttamiseksi, ja se on onnistuneesti testannut jopa 64 Gt:n kapasiteetin kortteja.Soittolistat
Kun pääset helposti koko vihjekirjastoasi verkkoselaimessa, pudota dynaamiset tallennukset tai staattiset kohtaukset aikajanalle luodaksesi soittolistan ja vedä sitten jokaista vihjettä ympäriinsä määrittääksesi alkamis- ja lopetusajat tai siirtymät, kuten häipyminen.
Ryhmittele useita vihjeitä yhteen sekvenssiin tallennettavaksi ja toistettavaksi halutessasi. S-PLAY:n moottori mahdollistaa myös useiden soittolistojen käynnistämisen samanaikaisesti eri prioriteettitasoilla.
Liipaisimet
OSC:n, RS232:n, DMX:n, Art-Netin, sACN:n ja digitaalisten tuloprotokollien tuella voit lisätä jopa 128 erilaista ulkoista laukaisua, joihin esityksesi voivat reagoida.
Käytä neljää kuivakontaktituloa (GPIO) eri lähteillä, kuten seinässä oleva kytkin, BMS-kuivakontaktirele (esim. jotta DALI-järjestelmät voivat ohjata DMX-toistoa) tai jopa PIR-liiketunnistin. Tallenna ja nimeä triggeri ja vedä se sitten soittolistan aikajanalle luodaksesi uusia tapahtumia, joiden avulla käyttäjät voivat olla vuorovaikutuksessa valaistuksen kanssa.
LED pikselit
Ensinnäkin S-PLAY on suunniteltu käytettäväksi LED-pikseliesitysten toistossa, minkä vuoksi – kahden DMX-portin lisäksi, jotka voidaan määrittää lähdöiksi perinteisemmille DMX-valaisimillesi, S-PLAY tarjoaa myös mahdollisuuden toistaa jaksoja sACN:n tai Art-Netin kautta.
Käyttämällä Pixelator Miniä tai paria Pixel Octoa , Tritonia tai Pixel Portia voit helposti laajentaa vaihtoehtoja saadaksesi 16U pikselin hallintaa. Vaihtoehtoisesti voit kytkeä pari Storm 8 s tai Datagate MK2 s 16U DMX-lähtöä varten. Tarvitsetko vielä lisää universumia? Lisää vain lisää S-PLAY:itä!
Mutta S-PLAY on paljon monipuolisempi kuin uskotkaan. Koska S-PLAY pystyy koordinoimaan ja ohjaamaan koko esityksen monia eri osia, voit integroida projektiisi paljon muutakin kuin pelkän valaistuksen.
Tapahtumat
Voit luoda ja nimetä jopa 128 tapahtumaa, joten voit käyttää releitä tai RS232:ta aktivoimaan laitteita osana suoraa esitystä tai sarjaa, kuten verhoja tai hydrauliefektejä, joiden on toimittava tarkasti lasketulla hetkellä.
Lisäksi liipaimia voidaan käyttää luomaan lyhyitä Art-Net-, DMX- tai sACN-datan purskeita sumukoneiden tai tuulettimien sekä valojen ohjaamiseksi, joilla on korkeampi prioriteetti kuin kaikilla aktiivisilla soittolistoilla. Yhden soittolistan tapahtumaa voidaan käyttää jopa aktivoimaan laukaisin toisessa S-PLAY-yksikössä! Ainoa todellinen raja monille ulkoisille tekijöille, joita voit hallita S-PLAY:n avulla, on mielikuvituksesi.
Idioottivarma
Jos ulkoinen laite epäonnistuu (estää tapahtuman laukaisun S-PLAY:ssä), voit ohittaa ja siirtää soittolistaasi manuaalisesti painamalla 'play' joko intuitiivisessa LCD-näytössä tai verkkokäyttöliittymässä… ja esityksesi jatkuu. kuin mikään ei olisi mennyt pieleen!
Laitteisto.
S-PLAY:n vankka 1U puolileveä laitteisto mahdollistaa pinta-, ristikko- ja puolileveä telineasennuksen suoraan laatikosta sen innovatiivisen suunnittelun ansiosta (valinnaiset telinekorvat mukana).
Siinä on edessä oleva värillinen LCD-näyttö ja ohjauspainikkeet, jotka mahdollistavat intuitiivisen navigoinnin aktiivisissa soittolistoissa ja S-PLAY:n verkkoasetusten määrittämisen. Laitteen täydellinen varmuuskopiointi ja palautus voidaan suorittaa asettamalla USB-muistitikku ja valitsemalla sopivat vaihtoehdot.
ominaisuudet
- Luotettava ja kompakti puolijohderakenne: täydellinen työkalu pysyviin asennuksiin.
- Web-pohjainen kohtausgeneraattori, aikajanaeditori ja kattava ajastin: vedä ja pudota vihjeitä, tapahtumia ja laukaisimia käyttäjäystävällisessä käyttöliittymässä.
- Toista staattisia ja dynaamisia kohtauksia käyttämällä useita protokollia useiden I/O-liittimien kautta.
- Monipuoliset laukaisuvaihtoehdot: lähetä komentoja etälaitteistoon (esim. Crestron, Control4, Philips Dynalite, Clipsal C-Bus).
- Ohjaa S-PLAY:tä iPadista tai tabletista käyttämällä yhtä monista Remote API -vaihtoehdoista.
- Käytä tasavirtaa tai Power over Ethernet -toimintoa.
Tulot / lähdöt
- 10/100 verkkoportti Power over Ethernetillä (jos et käytä PoE:tä, S-PLAY tukee suoraa 12-24vDC virransyöttöä DC-liittimen kautta)
- 2 x kaksisuuntainen 5-nastainen XLR DMX -portti ohjelmien tallentamiseen tai toistamiseen.
- Kaksisuuntainen sarjaportti RS232-komentojen lähettämiseen tai vastaanottamiseen.
- 4 x Digitaaliset kosketinsulkutulot kytkennän havaitsemiseen.
- 2 x vaihtorelettä analogisen tai kytkettävän laitteiston ohjaamiseen.
Lataukset
- S-PLAY tekninen esite
- S-PLAY käyttöohje
- S-PLAY Pikaopas.
- Kun olet hankkinut S-PLAY:n (tai jopa etukäteen, jos haluat nähdä kuinka helppoa se on käyttää), vaihda vain alla olevien välilehtien välillä saadaksesi esittelytunteja, joissa opastamme sinua vaihe vaiheelta. S-PLAY:n tärkeimmät toimintaprosessit. Pääset toimimaan hetkessä!
Luo tallenteita
Tämän artikkelin tarkoituksena on näyttää vaihe vaiheelta, kuinka staattisia ja dynaamisia tallenteita luodaan.
Käytämme ELM : ää Art-Net- ja sACN-kehysten unicast -lähetyksessä S-PLAY:hen.
Ohjeet
- Jos tallennat Art-Netiä, varmista, että laite ei lähetä, koska se voi aiheuttaa ongelmia tallennuksessa ( katso käyttöopas Sivu 24 / Muuta S-PLAY-lähtöä ).
- Siirry verkkokäyttöliittymässä vihjekirjastoon.
- Valitse paikka.
- Lisää vihjeen nimi.
- Valitse staattinen tai dynaaminen halutun tallennustyypin mukaan.
- Lähetä Art-Net, sACN tai DMX S-Playhin.
- Valitse saapuvat universumit.
- Kun olet valmis, napsauta "kaappaa" tai "aloita tallennus".
Staattinen
Dynaaminen
Luo laukaisin ja tapahtumia
Tapahtumat ovat komentoja, joita S-PLAY lähettää, ja laukaisimet ovat komentoja, joita S-PLAY odottaa joko jatkaakseen soittolistaa tai aloittaakseen soittolistan.
Tämän artikkelin tarkoituksena on näyttää vaihe vaiheelta, kuinka luodaan tapahtumia ja triggereitä käytettäviksi soittolistoissa.
- Jos haluat ymmärtää, miten näitä käytetään soittolistoissa, katso lisätietoja kohdasta Luo välisoittolistoja .
- Jos haluat käynnistää tallennuksen liipaisimen avulla, siirry kohtaan Käytä Art-Net-triggeriä tallentamiseen .
Ohjeet
- Siirry verkkokäyttöliittymässä tapahtumiin tai triggeriin ( katso käyttöopas sivu 31 ).
- Siirry verkkokäyttöliittymässä vihjekirjastoon.
- Valitse paikka.
- Muuta tapahtuman tai triggerin tyyppiä.
- Lisää vastaanotto-/lähetyskomento.
- Tallenna tapahtuma/triggeri.
Tapahtuma
Laukaista
Käytä Art-Net-triggeriä tallentamiseen
Tämän artikkelin tarkoituksena on näyttää vaihe vaiheelta, kuinka dynaaminen tallenne luodaan Art-Net-laukaisimen avulla.
Käytämme ELM : ää Art-Net-kehysten unicast -lähetyksessä S-PLAY:hen ja DMX-Workshopiin Art-Net-laukaisimen lähettämiseksi.
Ohjeet
- Jos tallennat Art-Netiä, varmista, että laite ei lähetä, koska se voi aiheuttaa ongelmia tallennuksessa ( katso käyttöopas Sivu 24 / Muuta S-PLAY-lähtöä ).
- Siirry verkkokäyttöliittymässä vihjekirjastoon.
- Valitse paikka.
- Valitse dynaaminen tallennus.
- Vaihda säädin Art-Net-liipaisuun.
- Lähetä Art-Net, sACN tai DMX S-Playhin.
- Valitse saapuvat universumit.
- Napsauta "aloita tallennus".
- Lähetä Art-Net-laukaisin.
S-Play aloittaa tallennuksen, kun Art-Net-kehys vastaanotetaan. Liipaisin toimii 'sama tai suurempi kuin' -logiikalla, eli S-Play vastaanottaa liipaisun, kun vastaanotettu arvo on yhtä suuri tai suurempi kuin asetettu arvo.
Luo perussoittolista
Tämä artikkeli on vaiheittainen opas perussoittolistan luomiseen tallennettujen vihjeiden ja asetustriggerien avulla.
Ohjeet
Soittolistan luomiseksi sinulla on oltava pääsy S-Playen verkkokäyttöliittymän kautta.
- Kirjoita S-Playn IP-osoite verkkoselaimeen tai etsi se NMU :n avulla ( katso käyttöopas sivu 51 ).
- Siirry soittolistaan ( katso käyttöopas sivut 27-31 ).
- Valitse avattavasta valikosta "luo soittolista".
- Kentissä sinun pitäisi nähdä kaikki luodut vihjeet (staattiset tai dynaamiset) ja kaikki asennustapahtumat tai triggerit.
- Vedä ja pudota kuvake laatikosta vihje-, tapahtuma- tai laukaisinraitaan.
- Järjestä vihjeet halutulla aikajanalla.
- Kun olet tyytyväinen soittolistaasi, muista tallentaa se myöhempää käyttöä varten!
Häivytys- ja häivytysvihjeet
Tämä artikkeli on vaiheittainen opas soittolistan luomiseen tallennettujen vihjeiden avulla ja niiden häivytys- ja poistumisaikojen lisäämiseen.
Tässä oppaassa oletetaan:
- Staattiset ja dynaamiset vihjeet on jo tallennettu ( lisätietoja on kohdassa Luo tallenteet ).
- Käyttäjä osaa luoda perussoittolistan ( lisätietoja on kohdassa Luo perussoittolista) .
Oppaassa käytämme dynaamisia vihjeitä. Prosessi on kuitenkin sama lisättäessä häivytystä staattisiin vihjeisiin.
Ohjeet
Soittolistan luomista varten sinulla on oltava pääsy S-Playen verkkokäyttöliittymän kautta.
- Vedä vihjeet vihjeraitaan.
- Valitse merkki ja muuta "sisään"/"ulos"-aikaa merkin vaihtoehtojen osiossa ( katso käyttöopas sivu 29 ).
- Tallenna soittolista.
- Tarkista lähtö.
- Vedä ja pudota kuvake laatikosta vihje-, tapahtuma- tai laukaisinraitaan.
- Järjestä vihjeet halutulla aikajanalla.
- Kun olet tyytyväinen soittolistaasi, muista tallentaa se myöhempää käyttöä varten!
Luo välisoittolistoja
Tämä artikkeli on vaiheittainen opas soittolistan luomiseen käyttämällä tallennettuja vihjeitä, asetustriggereitä ja tasoitusvihjeitä eri kappaleissa.
Tässä oppaassa oletetaan:
- Staattiset ja dynaamiset vihjeet on jo tallennettu ( lisätietoja on kohdassa Luo tallenteet ).
- Käyttäjä osaa luoda perussoittolistan ( lisätietoja on kohdassa Luo perussoittolista) .
- Käyttäjä osaa asettaa laukaisimia ja tapahtumia S-Playssa ( saat lisätietoja kohdasta Luo triggerit ja tapahtumat ).
Tämä opas on tehty käyttämällä dynaamisia vihjeitä. Prosessi on kuitenkin sama lisättäessä häivytystä staattisiin vihjeisiin.
Ohjeet
Soittolistan luomista varten sinulla on oltava pääsy S-Playen verkkokäyttöliittymän kautta.
- Lisää staattinen vihje kappaleeseen.
- Lisää dynaamisia tai staattisia vihjeitä toiseen kappaleeseen.
- Järjestä vihjeet halutun tulosteen mukaan.
- Muuta staattisen merkkiradan intensiteettiä. Tätä käytetään taustaraitana.
- Lisää tapahtumia/laukaisimia esityksesi vaatimusten mukaisesti.
- Tallenna soittolista
- Toista ja tarkista tulos.
- Muokkaa tarvittaessa.
Aloita soittolista käyttämällä toista soittolistaa
Tämä artikkeli on vaiheittainen opas kahden soittolistan linkittämiseen tapahtumien ja triggereiden avulla. Tätä menetelmää voidaan helposti laajentaa sisältämään useita soittolistoja monimutkaisilla laukaisuilla ja tapahtumilla.
Tässä oppaassa oletetaan:
- Käyttäjä osaa luoda perus- ja keskitason soittolistoja ( katso lisätietoja kohdasta Luo perussoittolista ja Luo välisoittolistoja ).
- Käyttäjä osaa asettaa laukaisimia ja tapahtumia S-Playssa ( saat lisätietoja kohdasta Luo triggerit ja tapahtumat ).
Tämä opas käyttää Art-Net-tapahtumia ja laukaisimia. Samat tulokset voidaan kuitenkin saavuttaa käyttämällä DMX:tä, sACN:ää, releitä ja GPIO:ita. Se saattaa vaatia kokeilua ennen käyttöä tosielämässä.
Ohjeet
- Luo tapahtuma. Art-Netille ja sACN:lle S-Play jättää huomioimatta itsensä lähettämät lähetyskehykset välttääkseen takaisinkytkentää, joka voi aiheuttaa odottamatonta toimintaa.
- Luo laukaisin. Varmista, että valittuna on sama maailmankaikkeus ja tapahtumassa käytetty kanava. Arvon on oltava pienempi kuin tapahtumassa asetettu arvo.
- Lisää äskettäin luotu triggeri soittolistaan "aloitustriggeriksi" soittolistan attribuutit -osiossa (katso käyttöopas sivu 29).
- Lisää äskettäin luotu tapahtuma soittolistaan tai luo uusi soittolista tapahtuman aikajanalla. Liipaisimen sisältävä soittolista alkaa, kun tapahtuma lähetetään juuri luodusta soittolistasta.
- Paina toistopainiketta tapahtuman sisältävässä soittolistassa.
Muuta S-PLAY-lähtöä
Tämän artikkelin tarkoituksena on näyttää vaihe vaiheelta, kuinka Art-Net-lähtö muutetaan lähetyksestä unicast-lähetykseksi ja kuinka S-PLAY asetetaan tilaan, jossa ei ole lähtöä.
Lähetys unicast-ohjeet
- Siirry verkkokäyttöliittymässä asetuksiin
- Vaihda lähetyksestä unicastiin:
a) Vaihda IP-osoite haluttuun ohjaimeen, jonka S-Play lähettää
b) muuta universumia haluamallasi tavalla
Ei tulostusohjeita
-
-
- Siirry verkkokäyttöliittymässä asetuksiin
- Käytä S-PLAY-ulostuloosiossa pudotusvalikkoa muuttaaksesi kaikkia lähtöjä samanaikaisesti
- a) Muuta kaikki lähdöt ilman lähtöä
b) Muuta kaikki lähdöt Art-Netiin:
i. Lähtö 1 Art-Net universumiin 1
ii. Tulos 2 Art-Net universumiin 2
iii. …
iv. Lähtö 16 Art-Net universumiin 16
c) Muuta kaikki lähtö sACN
i:ksi. Lähtö 1 sACN-universumiin 1
ii. Lähtö 2 sACN-universumiin 2
iii. …
iv. Lähtö 16 sACN-universumiin 16
d) Muuta kaikki lähtö DMX
i:ksi. Lähtö 1 DMX 1:een
ii. Lähtö 2 DMX 2:een
iii. Lähdöstä 3 - 16 – ei lähtöä
- Tallenna tulos
Jos haluat tulostaa useita protokollia samanaikaisesti, vaihda jokaista tulostusuniversumia manuaalisesti
-
Voimme auttaa!
S-PLAY:tä voidaan käyttää käytännössä kaikissa tilanteissa, joissa tarvitaan valaistuksen tai muiden elektronisten laitteiden tarkkaa automatisointia.
Jokainen projekti on tietysti erilainen, joten voimme auttaa sinua suunnittelemaan täydellisen järjestelmän juuri sinun tarpeisiisi. Kysymykset ovat aina tervetulleita.
Lisää nämä tuotteet voittaaksesi.
ENTTEC LED MAPPER (ELM)
Äärimmäinen, intuitiivinen LED-pikselin kartoitusohjelmistoratkaisu. ENTTECin ELM on helpoin ja älykkäin tapa muuntaa ideasi todeksi.
Valmistajan Tuotenumero | 70092 |
---|