Outlet-tuotteille annetaan vähintään 12 kuukauden toimivuustakuu. Takuuaika on aina tuotekohtainen.

Miten Outletin yksittäiskappaleet eroavat muista myynnissä olevista tuotteista?

Yksittäiskappaleet ovat tietoturvallisesti nollattuja ja käyttötestattuja Outlet-tuotteita. Useimmat tuotteet ovat kuntotarkastettuja asiakaspalautuksia, jotka myydään halvempaan hintaan kuin uutena myytävät tuotteet.

Tuotteista voi puuttua pakkaus tai tarvikkeita (merkittävimmät puutteet on ilmoitettu tuotekuvauksessa), ja tuotteet myydään siinä kunnossa kuin ne ovat. 

Outletin yksittäiskappaleilla on vähintään 12 kuukauden toimivuustakuu, minkä lisäksi tuotteella voi olla valmistajan myöntämä tuotekohtainen takuu. Yksittäiskappaleiden myynti on käytetyn tavaran kauppaa.

 

Ostamani Outlet-tuote on viallinen, miten toimin?

Vialliset tuotteet korjataan ensisijaisesti huoltamalla takuun alaiset virheet valtuutetussa huoltoyhtiössä. Jos korjaaminen ei ole mahdollista tai siitä aiheutuisi kohtuuttomia kustannuksia, palautetaan tuotteen kauppahinta asiakkaalle. Outlet-tuotteita ei vaihdeta vastaavaan normaalihintaiseen uuteen tuotteeseen.
 
Tarkista laitteen huolto-ohjeet täältä. Suurin osa tuotteista huolletaan valmistajan valtuuttamassa huoltoliikkeessä. Huoltoaika on lyhyempi, kun olet suoraan yhteydessä huoltoliikkeeseen.